EG3600 - Profesionální elektrocentrála

Výrobce:HONDA
Kód:P29452

Cena: 54 990 Kč s DPH

Počet kusů:

Prodejna 28. října Jeseník není dostupné
Prodejna Bruntál není dostupné
Prodejna Dukelská Jeseník není dostupné
Externí sklad skladem
EG3600 - Profesionální elektrocentrála
(7 hodnocení)


ELEKTROCENTRÁLA STŘÍDAVÉHO NAPĚTÍ EG 3600

Profesionálové na staveništi, řemeslníci nebo opravárenské čety mnohdy potřebují podpůrnou elektrocentrálu nenáročnou na obsluhu a údržbu ke svícení, napájení ručního elektronářadí, elektromotorů nebo menších svařovacích agregátů, ale někdy i přístroje s citlivou elektronikou. Tato robustní a odolná, ale velmi citlivá "rámovka" EG 3600 má mimořádně pevnou a odolnou konstrukci, spolehlivý start a schopnost dlouhodobě dodávat maximální výkon pro napájení spotřebičů jak v nejtěžších pracovních podmínkách profesionálního použití, tak i v domácích podmínkách např. při nouzových situacích výpadku dodávek el. proudu. Velká nádrž na 24 litrů paliva plně postačuje na pokrytí chodu po dobu více než jedné pracovní směny.

Ryze profesionální model střední, jednofázové elektrocentrály s regulací výstupu D-AVR. Výkonný alternátor pohání profesionální motor řady GX s lehkým startem a to vše ukotveno v pevném ocelovém rámu s objemnou palivovou nádrží na 24 l paliva, částečným odhlučněním a přehledným ovládacím panelem.

-- obrázek --


NA STAVBU I DO KANCELÁŘE

Tato robustní, benzínová elektrocentrála střídavého napětí je svým výkonem určena převážně "profíkům" pro napájení spotřebičů typu osvětlení, ručního elektronářadí, elektromotorů, menších svařovacích agregátů nebo i přístrojů s citlivou elektronikou. Svými rozměry se hodí do pojízdných autodílen, opravárenských vozů pro práci v terénu nebo na staveniště při zakládání staveb a podobně nebo i jako záložní zdroj pro napájení kanceláře nebo domácnosti vybavené elektronikou. Celá soustava je uložena na pružných silentblocích ve vyztuženém rámu, svařeném z ocelových trubek o průměru 25 mm. Ten zajišťuje mimořádnou ochranu soustavy proti případnému poškození a zároveň slouží jako transportní madlo pro snadnou manipulaci. Vzhledem ke své hmotnosti je možné elektrocentrálu opatřit transportním kolovým podvozkem nebo jeřábovým závěsem. Proto, aby alternátor produkoval napětí 230V / 50Hz, je motor opatřen automatickým, mechanickým regulátorem otáček tak, aby při jakémkoliv odběru proudy byly otáčky motoru konstantní ve výši 3000 ot./min. Ovládání elektrocentrály je velice snadné a jednoduché a veškeré ovládací prvky jsou přehledně uspořádány na ovládacím panelu. Elektrocentrála je opatřena zásuvkami 1x CEE (16A 230V) a 2x Schuko (16A 230V).Stačí natankovat, elektrocentrálu postavit na vodorovnou plochu, zkontrolovat olejovou náplň motoru, nastartovat zatažením za rukojeť ručního startéru, počkat pár vteřin na ustálení chodu motoru a do příslušné zásuvky připojit napájený spotřebič. Elektrocentrála splňuje veškeré nároky na elektrickou bezpečnost a je opatřena ochrannými prvky jako je ochrana motoru proti úniku oleje nebo alternátoru proti přetížení. Robustní a pevná konstrukce rámu se nekroutí a společně s částečným odhlučněním agregátu spolehlivě tlumí působení vibrací od motoru na podklad. Celkovou hlučnost soustrojí snižuje rozměrnější a účinnější tlumič výfuku. Údržba elektrocentrály je zcela nenáročná a spočívá v základní údržbě benzínového motoru.


Technické specifikace EG 3600
Startování Ruční
Úroveň akustického tlaku v místě obsluhy - dB(A) 79
Elektrický výstup 230V / 50Hz
Maximální výkon (VA) 3600
Technologie regulace el.výstup D-AVR
Stejnosměrný výstup 0
Objem palivové nádrže (litrů) 24
Provozní doba při jmenovité zátěži (hod) 12
Model motoru Honda GX 270
Suchá hmotnost (kg) 68
Třída krytí IP 23
Garantovaná hladina hluku - dB(A) 96
Systém zapalování Digitální CDI s proměnným předstihem
Vrtání a zdvih (mm) 77 x 58
Typ elektrocentrály Jednofázový
Chlazení Nucené vzduchem
Jmenovitý proud (A) 13,9
Jmenovitá frekvence (Hz) 50
Jmenovité napětí (V) 230
Jmenovitý výkon (VA) 3200
Rozměry stroje (L x Š x V) (mm) 681 x 530 x 571
Zdvihový objem (cm3) 270
Objem olejové náplně (litrů) 1,1
Typ motoru 4-taktní zážehový jednoválec s rozvodem OHV
Pracovní otáčky motoru (ot.min-1) 3000

ZÁRUKA 5 LET

Kupujícímu je poskytována prodloužená záruka až na dobu 5 let. Prodloužení záruční lhůty nad rámec zákonné je podmíněno technickou prohlídkou stroje po uplynutí každých 12 měsíců od data prodeje a potvrzení v Servisní knížce autorizovaným servisem HONDA. K zachování běhu pětileté záruky je i po uplynutí základní záruční doby nutné předávat stroj k pravidelným ročním kontrolám do autorizovaného servisu HONDA. Provedení kontroly bude potvrzeno zákazníkovi v Servisní knížce. Tím je splněna podmínka pravidelné roční kontroly a tím je umožněno prodloužení záruky o další rok, a to až do celkové doby trvání 5 let ode dne převzetí stroje zákazníkem. Prodloužená záruka je podmíněna používáním výhradně originálních náhradních dílů, spotřebního materiálu a provozních kapalin HONDA. Tyto roční prohlídky jsou hrazeny zákazníkem dle platného ceníku prací autorizovaného servisu HONDA, který prohlídku provádí.


PRŮMYSLOVÝ PROFESIONÁLNÍ MOTOR

Benzínové spalovací motory jsou pro Hondu nosným výrobním programem, který položil základy celé výrobní divizi motorových strojů, tzn. Honda Power Equipment. Historie výroby spalovacích motorů pro pohon pracovního zařízení se začala psát v roce 1953. Během krátké doby si spalovací motory Honda vybudovaly renomé špičky na trhu. I díky výrobě těchto motorů je společnost Honda největším světovým výrobcem spalovacích motorů. Průmyslové motory dnes představují jednoznačnou špičku mezi pohonnými jednotkami malé stavební, zemědělské, zahradní a jiné techniky. Jako jediné zvládají enormní zátěž profesionálního provozu v drsných podmínkách stavenišť ve strojích jako je řezací technika na beton, vibrační technika, elektrocentrály a čerpadla, ale i v oblasti zemědělství, lesnictví a zahradnictví. Průmyslové profesionální motory byly historicky u Hondy v padesátých letech minulého století nasazeny jako pohonné jednotky generátorů a rotavátorů. Poté následovaly další aplikace a dnes najdete motor Honda v celém spektru nabídky motorových strojů.


ELEKTRICKÁ BEZPEČNOST

Elektrocentrála Honda je zařízení, které splňuje veškeré bezpečnostní požadavky kladené na elektrická zdrojová soustrojí z hlediska ochrany před případným zasažením elektrickým proudem. Při použití v souladu s návodem k obsluze je elektrocentrála konstrukčně a vybavením zcela bezpečná a nehrozí žádně nebezpečí. V případě značného přetížení elektrocentrály nad rámec svého maximálního výkonu nebo v případě zkratu, při odběru z příslušné zásuvky dojde k automatickému vypnutí příslušného jističe zásuvky (tlačítkový jistič) a zásuvka se odpojí. U invertorových elektrocentrál je přetížení indikováno červenou kontrolkou a následným odpojením alternátoru od zásuvkového panelu. Standardní krytí elektrocentrál je třídy IP23, ale pokud podmínky provozu vyžadují, lze zvolit vyšší stupeň krytí IP54.


ANTIVIBRAČNÍ SYSTÉM

Motor za chodu produkuje jisté vibrace, jejichž velikost je závislá na míře zatížení. Celek motoru a alternátoru je uložen v ochranném nosném rámu, ve kterém při provozu elektrocentrála stojí. Aby nedocházelo k přenosu vibrací na rám elektrocentrály a tím k nestabilní poloze na ploše a zvýšené hlučnosti elektrocentrály, je uložení motoru elektrocentrály na ocelovo-pryžových silentblocích se sklonem 45°, které zajišťuje dokonalé odstínění přenosu vibrací od motoru na nosný rám elektrocentrály. Rámová elektrocentrála je tak za chodu klidná a nezvyšuje se hlučnost od vibrujícího nosného rámu elektrocentrály. Kufříkové odhlučněné elektrocentrály navíc stojí na pružných pryžových nožičkách, které dodatečně odstiňují zbytkové vibrace přenášené na podklad.


PRODLOUŽENÍ DOBY PROVOZU

Ideální elektrocentrálou je ta, která je schopna poskytnout nejenom špičkový výkon a spolehlivost, ale také úsporný provoz a schopnost dlouhodobého nepřetržitého provozu bez nutnosti tankování. Proto jsou vybrané modely elektrocentrál opatřeny zařízením jako je Eco-ThrottleTM, které automaticky upravuje otáčky motoru přesně dle aktuálního zatížení a odběru proudu. Dosahuje se tím maximální úspory paliva. Benzínové motory Honda jsou známé mimo jiné i díky dlouhodobému dosahování mimořádně nízkých hodnot spotřeby paliva a pokud je elektrocentrála opatřena objemnou palivovou nádrží, je bez problémů schopna zajistit autonomii chodu až na 20 hodin.


ODHLUČNĚNÍ

Hluk je důležitým parametrem přímo ovlivňujícím možnost použití elektrocentrály. Čím nižší provozní hlučnost, tím jsou možnosti využití elektrocentrály širší. Standardem elektrocentrál Honda jsou účinné tlumiče výfuku na motorech. Dalším stupněm odhlučnění je částečné kapotování elektrocentrály a použití účinnějšího a většího tlumiče výfuku. Nejvyšším stupněm odhlučnění disponují celokapotované elektrocentrály invertorového typu, které jsou navíc opatřeny speciálním integrovaným tlumičem výfuku. K podstatnému snížení hlučnosti rovněž přispívá i efektivní pohlcování vibrací, které je u Hondy vyřešeno několikanásobným tlumením vibrací pomocí systému silentbloků uložení motoru elektrocentrály.


DIGITÁLNÍ REGULACE NAPĚTÍ D-AVR

Digitální regulátor výstupního napětí D-AVR prokazatelně posouvá kvalitu výstupního napětí o mnoho výše než je tomu u obyčejného AVR a poskytuje mnohem hladší a efektivnější elektrický výstup. Tato nová technologie digitální regulace výstupního napětí, díky schopnosti ještě rychlejšího překonání zpětné reakce od zátěže spotřebičem, vylepšuje plynulost chodu spotřebičů a vylepšuje svítivost u osvětlení s odstíněním blikání žárovek.

Zatím žádné příspěvky


K TOMUTO ZBOŽÍ DOPORUČUJEME




Podobné produkty


Katalog

Kontakt

Vaše dotazy ohledně nákupu nebo zboží rádi zodpovíme na

+420 603 581 373

info@naradi-profes.cz

v pracovní dny 7:00 - 17:00 hod.

Přihlásit se

Newsletter

Nejprodávanější


Recenze Heuréka.cz

zboží skladem, rychlé vyřízení objednávky

Jindřich, 29.05.
5*

V den D objednáno zboží, které bylo označeno "SKLADEM". Objednávka potvrzena, stav "čekající". V D+2 e-mailový dotaz na stav objednávky. Bez reakce. D+3 telefon z mé strany s dotazem na stav objednávky. Odpověď - zboží není skladem, bude náhrada, v D+6 ji obdrží a v D+7 ji obchod odešle. D+10 e-mailový dotaz na stav objednávky - bez reakce. D+27 telefon z mé strany s dotazem na stav objednávky. Odpověď - zítra bude obchod mluvit s dodavatelem a dá vědět. D+28 z e-shopu přišel e-mail, že ani náhrada není a nebude a nabízí jiného výrobce (dráž, než v jiných e-shopech). D+30 z mé strany odstoupení od smlouvy a žádost o okamžité vrácení peněz na účet. D+31 e-shop odpověděl, že dnes odesílá peníze na můj účet. D+34 emailový dotaz na screenshot z bankovnictví prokazující odeslání peněz na můj účet, protože mi na účet stále nedorazily. D+35 odpověď na e-mail, že pokyn k vyplacení byl zadán. Screenshot nikde. D+35 z e-shopu přišlo storno objednávky a ve stejný den přišly peníze na můj účet. Opravdu chcete tohle zažít?

Vít, 28.05.
0*

V pondělí ráno vytvořena objednávka, v pátek ráno jsem jí zrušil, protože nebyl ještě ani podán balík. Zboží bylo na externím skladu, chápu, že ho neodešlete druhý den, ale čekat celý týden jen na odeslání je moc...

Josef, 20.05.
3*

Dobrá komunikace

Martin, 18.03.
5*

Partnerské weby

Víno z jižní Moravy.cz
kvalitní víno z Pálavy
Naše prodejny 28. října 897, Jeseník
Dukelská 436/15, Jeseník
Požárníků 87/5, Bruntál
NÁKUPNÍ KOŠÍK Cena celkem: 0 Kč