Centrovací vrták 11x120
Prodejna 28. října Jeseník | není dostupné |
Prodejna Bruntál | není dostupné |
Prodejna Dukelská Jeseník | není dostupné |
Externí sklad | skladem |
 o |  11 mm |
 Celková délka |  120 mm |
Zatím žádné příspěvky
Prodejna 28. října Jeseník | není dostupné |
Prodejna Bruntál | není dostupné |
Prodejna Dukelská Jeseník | není dostupné |
Externí sklad | skladem |
 o |  11 mm |
 Celková délka |  120 mm |
Zatím žádné příspěvky
Vaše dotazy ohledně nákupu nebo zboží rádi zodpovíme na
+420 603 581 373
v pracovní dny 7:00 - 17:00 hod.
zboží skladem, rychlé vyřízení objednávky
Jindřich, 29.05.V den D objednáno zboží, které bylo označeno "SKLADEM". Objednávka potvrzena, stav "čekající". V D+2 e-mailový dotaz na stav objednávky. Bez reakce. D+3 telefon z mé strany s dotazem na stav objednávky. Odpověď - zboží není skladem, bude náhrada, v D+6 ji obdrží a v D+7 ji obchod odešle. D+10 e-mailový dotaz na stav objednávky - bez reakce. D+27 telefon z mé strany s dotazem na stav objednávky. Odpověď - zítra bude obchod mluvit s dodavatelem a dá vědět. D+28 z e-shopu přišel e-mail, že ani náhrada není a nebude a nabízí jiného výrobce (dráž, než v jiných e-shopech). D+30 z mé strany odstoupení od smlouvy a žádost o okamžité vrácení peněz na účet. D+31 e-shop odpověděl, že dnes odesílá peníze na můj účet. D+34 emailový dotaz na screenshot z bankovnictví prokazující odeslání peněz na můj účet, protože mi na účet stále nedorazily. D+35 odpověď na e-mail, že pokyn k vyplacení byl zadán. Screenshot nikde. D+35 z e-shopu přišlo storno objednávky a ve stejný den přišly peníze na můj účet. Opravdu chcete tohle zažít?
Vít, 28.05.V pondělí ráno vytvořena objednávka, v pátek ráno jsem jí zrušil, protože nebyl ještě ani podán balík. Zboží bylo na externím skladu, chápu, že ho neodešlete druhý den, ale čekat celý týden jen na odeslání je moc...
Josef, 20.05.Dobrá komunikace
Martin, 18.03.