Vibrační pěch BT 65
Prodejna 28. října Jeseník | není dostupné |
Prodejna Bruntál | není dostupné |
Prodejna Dukelská Jeseník | není dostupné |
Externí sklad | skladem |
VIBRAČNÍ PĚCH BOMAG BT 65
Pěchy BOMAG vždy dělaly na uživatele dojem svou vysokou flexibilitou. S využitím široké řady příslušenství se 3 modely z hmotnostní kategorie do 85 kg mohou v mžiku proměnit na více než 20 různých provedení. Svou konstrukcí jsou předurčeny k nasazení na výkopové práce, pokládku inženýrských sítí, výkopy a příkopy, hutnění zásypových materiálů, zakládání staveb a opravy živičných povrchů a komunikací. Pro svou výbornou obratnost se hodí do stísněných prostor, jako jsou úzké nebo pažené výkopy. Možností použití je téměř neomezeně. Mají uplatnění všude tam, kde je požadováno kvalitní hutnění do větší hloubky.
- Vysoká provozuschopnost a životnost
- Špičkové hutnící výkony
- Bezpečná a snadná obsluha
- Nízký přenos vibrací na ruce/paže
- Snadná a bezpečná přeprava
- Nízké emise
- Vysoká flexibilita
- Spolehlivé spouštění motoru
Vyšší výkon – maximální produktivita
- K častému používání ve velmi obtížných podmínkách vyžadujících maximální efektivitu.
- Nejvýkonnější pěch ve své třídě
- Osvědčený čtyřdobý zážehový motor Honda
- Optimalizovaná kompletní ochrana motoru
- Dvoustupňový systém filtrace vzduchu
- Standardně počítadlo motohodin a otáčkoměr
Technické specifikace
- Provozní hmotnost (kg) 68
- Pracovní šířka – patka pěchu (mm) 280
- Frekvence (Hz) 10–11,8
- Odstředivá síla (kN) 17
- Pracovní rychlost, max. (m/min) 20
- Plošný výkon max (m²/h) 336
- Motor Honda GXR 120
- Výkon [kW] 2,8
- Palivo Benzín
-
Nová generace pěchů 2013
Typ BT 60 a BT 65 nahrazuje ve druhé půli r. 2013 původní typ BT 60/4 a BT 65/4.
Typ BT 60 BT 65 BVT 65 Provozní hmotnost (kg) 58 68 65 Pracovní šířka – patka pěchu (mm) 230 280 280 Frekvence (Hz) 10–11,8 10–11,8 10–11,8 Odstředivá síla (kN) 15 17 16 Pracovní rychlost max (m/min) 20 20 20 Plošný výkon max (m²/h) 276 336 336 Motor Honda GX 100 Honda GX 100 Honda GX 100 Výkon [kW] 2,3 2,3 2,3 Palivo Benzín Benzín Benzín
Zatím žádné příspěvky