Dvoukotoučové stolní brusky Ferm jsou správnou volbou pro domácí dílnu, údržbářské i ostatní drobné provozy. Samozřejmostí je především tichý chod stroje, otvory pro upevnění k podkladu či stojanu, stabilní opěrky materiálu, orovnávač kotoučů, chladící prostor, ochranné bezpečnostní kryty proti odlétávání částic při broušení, možnost broušení pilových kotoučů, vrtáků a drobných obrobků.
Tichý chod
Dodáváno včetně kotoučů
Dodáváno s ochrannými brýlemi
Otvory pro upevnění k podkladu čí stojanu
Stabilní opěrky materiálu
Možnost broušení pilových kotoučů a ostření vrtáků
V den D objednáno zboží, které bylo označeno "SKLADEM". Objednávka potvrzena, stav "čekající".
V D+2 e-mailový dotaz na stav objednávky. Bez reakce.
D+3 telefon z mé strany s dotazem na stav objednávky. Odpověď - zboží není skladem, bude náhrada, v D+6 ji obdrží a v D+7 ji obchod odešle.
D+10 e-mailový dotaz na stav objednávky - bez reakce.
D+27 telefon z mé strany s dotazem na stav objednávky. Odpověď - zítra bude obchod mluvit s dodavatelem a dá vědět.
D+28 z e-shopu přišel e-mail, že ani náhrada není a nebude a nabízí jiného výrobce (dráž, než v jiných e-shopech).
D+30 z mé strany odstoupení od smlouvy a žádost o okamžité vrácení peněz na účet.
D+31 e-shop odpověděl, že dnes odesílá peníze na můj účet.
D+34 emailový dotaz na screenshot z bankovnictví prokazující odeslání peněz na můj účet, protože mi na účet stále nedorazily.
D+35 odpověď na e-mail, že pokyn k vyplacení byl zadán. Screenshot nikde.
D+35 z e-shopu přišlo storno objednávky a ve stejný den přišly peníze na můj účet.
Opravdu chcete tohle zažít?
Vít, 28.05.
0*
V pondělí ráno vytvořena objednávka, v pátek ráno jsem jí zrušil, protože nebyl ještě ani podán balík.
Zboží bylo na externím skladu, chápu, že ho neodešlete druhý den, ale čekat celý týden jen na odeslání je moc...